بازی Kingdom Warriors عنوانی در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو Snail Games USA Inc ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۲ هزار نفر امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. هر امپراطوری دیر یا زود سقوط خواهد کرد و هیچ پادشاهی تا ابد پادشاه نخواهد ماند. جنگجویان قدرتمندی از سراسر سرزمین آماده برای تصرف تخت پادشاهی هستند اما تنها یک جنگجو و قدرتمندترین آنها این عنوان را بدست خواهد آورد آیا شما میتوانید تخت پادشاهی را اذعان خود کنید؟

داستان بازی در دوران سه امپراطوری رخ خواهد داد و ما به عنوان یک جنگجو وظیفه دارید تا سرنوشت خود و مردمتان را مشخص کنید و آنها را در جهتی امن به سوی آینده حرکت دهید. میدان جنگ تنها زور و قدرت نیست بلکه باید با استفاده از هوش خود و پیاده سازی طرح های مناسب دشمنان خود و ملت را شکست دهید.

شما یک فرمانده هستید و باید به سربازان خود دستورات مناسب بدهید و با حمایت از آنان دشمنان را در نبرد هایی سهمگین شکست دهید. در هر نبرد بیش از ۴۰ سرباز تحت امر شما خواهند بود و کوچک ترین اشتباه در فرمان میتواند باعث شکست شما و نابودی ارتشتان شود.

با پیشروی در بازی میتوانید تعداد سربازانتان را افزایش دهید و با تجهیز آنها توسط سلاح ها و آیتم های قدرتمند به ارتشی غیر قابل توقف تبدیل شوید هم چنین میتوانید با استخدام سربازانی ویژه ارتش خود را بیش از پیش مستحکم تر کنید.

در قسمت آنلاین بازی میتوانید با دوستان خود کشور متحد ایجاد کنید و به نبرد های PVP با دیگر بازیکنان در سراسر جهان بپردازید و هم چنین با متحدان خود وارد جنگی عظیم با دیگر سرزمین ها شوید.