بازی Super Sonic Surge عنوانی در سبک رکوردزنی میباشد که به تازگی توسط استودیو CYSCORPIONS ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۲۱ نفر امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است. در این بازی باید کنترل سفینه خود را بر عهده بگیرید و تا جایی که میتوانید مسیر طولانی تری را طی کنید و بهترین رکورد خود را به ثبت برسانید.

در عنوان Super Sonic Surge سفینه خود را انتخاب کنید و در جهان بی نهایت بازی طولانی ترین مسیر را طی کنید. انواع و اقسام موانع و هم چنین دشمنان در طول مسیر آماده پذیرایی از شما خواهند بود و شما نیز باید سعی کنید تا با استفاده از آیتم هایی که در طول مسیر بدست خواهید آورد سفینه خود را ارتقاء دهید و یا سفینه های سریع تر و قدرتمند تری را خریداری کنید.

گرافیک و جهان بازی به صورت کاملا جذاب و زیبا طراحی شده اند و موانع چالش برانگیز بازی قطعا شما را جذب این عنوان خواهد کرد. هم چنین با هر بار شروع مسابقه جهانی متفاوت در برابرتان ظاهر خواهد شد که این امر باعث یکنواخت نشدن بازی و در نتیجه جذاب ماندن آن میشود. اگر از طرفداران عناوین رکوردزنی هستید بازی Super Sonic Surge میتواند با گیم پلی جذاب , جهانی خاص و گرافیکی منحصربفرد تا مدت ها شما را سرگرم نماید.

دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Super Sonic Surge v12 اندروید - همراه نسخه مود