بازی Offroad Hill Limo Driving 3D عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو Tapinator, Inc ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۴ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در جاده های کوهستانی و خطرناک ماموریت های خود را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید.

در این بازی شما در نقش راننده لیموزین قرار خواهید گرفت و باید مسافران خود را که هر یک در نقطه ای از منطقه کوهستانی بازی هستند پیدا کنید و آنها را با اطمینان خاطر به مقصدشان برسانید با پیشروی در بازی ماموریت ها سخت تر , جاده ها باریک تر و خطرات افزایش خواهند یافت و شما را با چالشی بزرگ رو به رو میکنند و مهارت های شما را در کنترل اتومبیل محک خواهند زد.

کنترل ماشین خود را بر عهده بگیرید , محیط اطراف خود را کنترل کنید و مسافران را در زمان تعیین شده به مقصد برسانید و سپس ماموریت بعدی را به سرعت آغاز کنید. اما دقت داشته باشید که مسافران میخواهند زنده به مقصدشان برسند پس پایتان را به اندازه کافی روی پدال گاز فشار دهید.