بازی Blades of Brim عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو مشهور SYBO ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۶۳ هزار نفر امتیاز فوق العاده ۴٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد. به جمعی از قهرمانان جوان و قدرتمند بپیوندید و با انجام ماموریت های هیجان انگیز ارتش Goons ها را شکست دهید.

بازی Blades of Brim به صورت عناوین Runing ساخته شده است اما در طی مسیر دشمنان و موانع مختلفی در برابرتان قرار خواهند گرفت که باید با استفاده از قدرت های منحصربفرد هر یک از قهرمانان این موانع را از بین ببرید. انواع و اقسام آیتم ها , لباس ها و سلاح ها برایتان در بازی تدارک دیده شده اند که همگی دارای قابلیت ارتقاء هستند.

لازم به ذکر است که عنوان Blades of Brim توسط سازندگان Subway Surfers ساخته شده است و میتوان از این عنوان گیم پلی زیبا و جذابی را انتظار داشت که همانند بازی Subway Surfers طرفداران بسیاری را جذب خود خواهد کرد.

دانلود بازی لبه تیغ Blades of Brim v2.19.100  اندروید