بازی Premium Truck Simulator Euro عنوانی در سبک شبیه ساز میباشد که به تازگی توسط استودیو MobileGames ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا ۱۱۳ نفر امتیاز ۳٫۸ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. در این بازی باید کنترل انواع و اقسام ماشین های سنگین را بر عهده بگیرید و به انجام ماموریت های متنوع در طول مراحل بازی بپردازید.

شبیه سازی کامل کنترل کامیون

بازی ساخته شده را میتوان یکی از برترین عناوین شبیه ساز در سیستم عامل اندروید دانست. شما میتوانید با انتخاب کامیون مورد علاقه خود وارد بازی شوید و با انجام ماموریت های مختلف در نقاط مختلف شهر کسب درآمد کنید. سیستم بازی به صورت جهان باز طراحی شده است و این شما هستید که باید با انتخاب های خود مسیر درست را طی کنید زیرا انتخاب های غلط در بازی عواقبی در پی خواهند داشت.

ماموریت های متنوع

از راننده کامیونی نامعتبر به بهترین راننده کامیون تبدیل شوید. ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید. البته باید بدانید که با پیشروی در بازی نوع ماموریت ها و سختی آنها افزایش خواهد یافت و شما را با چالش های یک راننده کامیون مواجه خواهند کرد.

کامیون های مختلف

انواع و اقسام ماشین های سنگین در بازی برای شما تدارک دیده شده اند تمامی اجزای بدنه و حتی کابین ماشین ها به صورت دقیق از روی مدل واقعی آنان طراحی شده است. هم چنین میتوانید با پیشروی در بازی اجزای مختلف کامیون خود را ازتقاء دهید و یا پول های خود را برای خرید کامیونی بهتر خرج کنید.