بازی Fold the World عنوانی کاملا نوآورانه و بسیار جذاب در سبک فکری و پازل میباشد که به تازگی توسط استودیو نام آشنا CrazyLabs ساخته و پرداخته شده و تاکنون بیش از ۵۰ بار دانلود و امتیاز کامل ۵٫۰ از ۵٫۰ را در فروشگاه گوگل پلی کسب نموده است. که نشان دهنده موفقیت این بازی است.

بازی پیشرو گیم پلی کاملا ساده و در عین حال لذت بخش , گرافیک بسیار زیبا و هنری و هم چنین پازل های جذاب و چالش برانگیز را به شما ارائه خواهد داد و مطمئن باشید که با یک بار تجربه گیم پلی و پازل های این عنوان قطعا جذب آن خواهید شد. اساس کار بازی تا کردن است! شما باید شخصیت دوست داشتنی بازی که یولو نام دارد را با تا کردن ورقه های کاغذ در طول مسیر راهنمایی کرده و او را به خط پایان برسانید. کاملا ساده است؟ اگر جوابتان مثبت است سخت در اشتباه هستید زیرا با تا کردن هر قطعه از کاغذ پشت آن پازلی کاملا جدید خواهد بود که در نتیجه کار شما را سخت تر میکند پس باید بیش تر از این ها به ذهنتان فشار بیاورید. Fold the World به هیچ وجه بازی آسانی نیست.

Fold the World عنوانی کاملا نوآورانه در سبک پازل برای سیستم عامل اندروید بوده و پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان و هم چنین طرفداران بازی های پازلی میباشد. تریلر بازی را برای آشنایی بیشتر با گیم پلی میتوانید مشاهده کنید.