بازی Hugo Troll Race Classic عنوانی در سبک کژوال میباشد که به تازگی توسط استودیو Hugo Games A/S ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۵ هزار نفر امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ و بیش از ۵ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. بازی پیشرو به گفته سازنده بسیار اعتیاد آور خواهد بود و با یکبار تجربه جذب آن خواهید شد. لازم به ذکر است که این عنوان با توجه به موفقیت Hugo Retro Mania برای علاقه مندان به بازی های کلاسیک ساخته شده است.

بازی اصلی این سری با نام Hugo train در دهه ۹۰ میلادی در بازار های جهانی عرضه گردید و با آمار خیره کننده ۴۰۰ میلیون نسخه فروش در هفته توانست به یکی از برترین عناوین دوران خود تبدیل شود. حال Hugo Troll Race Classic نیز میخواهد با گرافیک زیباتر , گیم پلی گسترش یافته تر و ویژگی های جدید و هیجان انگیزتر خاطرات طرفداران این سری را زنده کند.

این بار هوگو بازی ما درون واگنی برقی قرار گرفته است و در حالی که باید با دشمنان خود و موانع پیش رو مقابله کند هم چنین باید با جادوگری بدجنس با نام Scylla و زیر دستان او نیز دست و پنجه نرم کرده و آنان را شکست دهد.

Hugo Troll Race Classic قطعا ذهن و عکس العمل های شما را با چالش رو به رو خواهد کرد. دو آیتمی که اگر نداشته باشید تبدیل به دشمن شماره یک شما در بازی خواهند شد.