Insta Shape Pro نرم افزار اینستا شیپ برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این نرم افزار کاربردی و جالب به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را برش داده و در قالب شکل های سفارشی بر روی اکانت اینستاگرام پست کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و دارای یک رابط کاربری ساده است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. شما برای برش تصاویر کافی است که گام های ساده ای را همراه نرم افزار طی کرده تصاویر زیبایی را در قالب های هیجان انگیز و خاص دریافت کنید. در این اپلیکیشن خلاقانه بیش از ۱۲۰ قالب و شکل متنوع قرار داده شده است که کاربران به کمک آن ها می توانند از این پس تصاویر مورد نظر را در قالب اشکال بسیار جذاب با دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارند. برای ایجاد فضا های جذاب در تصاویر اشتراکی دیگر نیازی برای استفاده از نرم افزار های ویرایش تصاویر و پیچیده نداشته و تنها عکس مورد نظر را از گالری انتخاب کرده و یا در همان لحظه با استفاده از دوربین گوشی یک عکس گرفته و قالب مورد نظر را بر روی تصویر اعمال کنید.

نکته: شما برای حمایت از برنامه و مشهور شدن تصاویر گرفته شده خودتان می توانید تصاویر ویرایش شده با برنامه را در شبکه های اجتماعی با هشتگ #instashapepro به اشراک بگذارید.

Insta Shape Pro تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰۰ هزار دانلود رسمی را نیز ثبت کرده است.