بازی Subway Roofer عنوانی در سبک بی پایان و رکوردزنی میباشد که به تازگی توسط استودیو LFGame ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۵۱ نفر امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۱ هزار بار دانلود را تجربه نموده است. بازی پیشرو به سبب داشتن گیم پلی ساده و در عین حال چالش برانگیز , محیطی ۳ بعدی همراه با گرافیکی مناسب و هم چنین با وجود حجمی کم میتواند تا ساعت های طولانی بازیبازان اندرویدی و به خصوص طرفداران بازی های رکوردزنی را سرگرم نگه دارد.

گیم پلی بازی به معنای واقعی کلمه ساده است و تنها ۴ دکمه بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد که دو تای آنها برای بالا و پایین پریدن و دو تای دیگر برای حرکت به چپ و راست تعبیه شده اند. و شما نیز کافیست که با توجه به مانع رو به رویتان هر یک از این دکمه ها را لمس نمایید که در نتیجه گیم پلی بازی را بسیار سر راست و ساده کرده است. اما چالش اصلی بازی سرعت عملکرد شما در لمس دکمه ها خواهد بود زیرا با سرعت گیری قطار موانع نیز با سرعت بیشتری در برابرتان ظاهر خواهند شد و کسانی که سرعت عمل بالاتری را از خود نشان دهند میتوانند رکورد بهتری را از خود به جای بگذارند.

پس به قول سازنده بازی بپرید , بنشینید , به چب و راست حرکت کنید و سعی کنید که زنده بمانید و فکر رفتن به داخل قطار را هم از ذهن خود خارج کنید!