Battle of Zombies: Clans War یکی از برترین عناوین استراتژی اندروید در سال ۲۰۱۵ میباشد که بسیاری از منتقدان و کارشناسان این بازی را با عنوان مشهور و محبوب Clash of Clans مقایسه میکنند. این بازی به تازگی توسط استودیو OkApp ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۲۶ هزار نفر امتیاز ۴٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است که نشان دهنده محبوبیت بازی در میان کاربران اندرویدی میباشد.

نبرد زامبی ها در سبک بازی های استراتژی بوده که شامل جنگ های پویا و بسیار جذاب میباشد. ارتشی قدرتمند از انواع و اقسام زامبی ها تشکیل دهید و با حمله به زمین بازیکنان دیگر در سرتاسر جهان منابع و غنائم آنان را به غارت ببرید. البته بازیکنان دیگر نیز میتوانند به سرزمین شما حمله کنند و شما نیز میتوانید با استفاده از انواع و اقسام سلاح های دفاعی جلوی حملات آنان را بگیرید.

Battle of Zombies: Clans MMO به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است و قطعا طرفدران بازی های استراتژی را مجذوب خود خواهد کرد. کافیست که یکبار آن را امتحان کنید.

دانلود بازی نبرد زامبی ها Battle of Zombies: Clans War v1.0.188 اندروید