با توسعه تکنولوژی تمدن بشر روز به روز پیشرفت میکند. اما این پیشرفت باعث غارت های بیشتر و هم چنین هرج و مرج بیشتری میشود. در این زمان موسسه ای تاسیس شده و ویروسی را با نام ویروس G ایجاد میکند. این ویروس در حادثه ای تصادفی منفجر شده و گاز ناشی از آن در سرتاسر جهان گسترش میابد و مردم از همه جا بی خبر را مبتلا به بیماری کشنده میکند. مردمی که به این بیماری مبتلا شده اند تبدیل به جنایتکارانی وحشی میشوند که مردم دیگر را به بدترین روش ممکن به قتل میرسانند. خب در اینجا شما به عنوان فردی آموزش دیده وارد دنیای جنایتکاران میشوید. پس سلاح خود را آماده کنید , خشاب خود را پر نگه دارید و برای محافظت از مردم شهر و نابودی دشمنان حداکثر تلاش خود را بکنید.

بازی پیشرو عنوان تیراندازی اول شخص میباشد که شما را وارد نبردی حماسی و نفسگیر میکند. Shoot Strike War Fire دارای جلوه های ویژه جذاب , موسیقی های درگیر کننده میباشد و هم چنین از درجه های سختی مختلف بهره خواهد برد که با توجه به مهارتتان در بازی میتوانید آن را تغییر دهید.

Shoot Strike War Fire توسط استودیو D3 ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۱۹ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.