عنوان Dictator 2: Evolution بازی در سبک استراتژی بوده که نسخه اول آن در کشور هایی از جمله ایالات متحده , کانادا , انگلستان , روسیه , آلمان , استرالیا و غیره جزو برترین و محبوب ترین عناوین استراتژی میباشد. این بازی به تازگی توسط اسودیو Tigrido و با قیمت ۲ دلار ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا تنها ۷ نفر امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

در بازی پیشرو در نقش دیکتاتوری جوان قرار خواهید گرفت که جمهوری دموکراتیک نوپایی را رهبری میکند و وظیفه شما به عنوان یک لیدر این است که قدرت خود را به رخ دشمنان خود بکشید و رویای مردم خود را نیز تحقق بخشید. در طول بازی باید تصمیم های به موقع و عاقلانه ای داشته باشید. دشمنان سرزمین خود را از بین ببرید و به هم پیمانان و متحدان خود ادای احترام کنید. البته در هر ملتی توطئه امری طبیعی است و شما به عنوان یک رهبر باید توطئه ها شناسایی کرده و آنان را در زمان مناسب سرکوب کنید.

با قدرتمند تر شدن میتوانید ارتش خود را گسترش دهید و به تصرف دیگر مناطق جهان بپردازید هیچ چیزی نباید با شما مقابله کند و شما باید برای رسیدن به رویای مردم تان تمامی تلاش خود را به کار گیرید.

وظیفه شما به عنوان یک دیکتاتور این است که تنها پرچم کشور خود را در آسمان برافراشته ببینید و تا زمانی که پرچم دیگر سرزمین ها در کنار شما در اهتزاز باشند کار شما تمام نخواهد شد.

گیم پلی بازی به صورت حملات کارتی بوده که باید در آن تمامی هوش خود را متمرکز کنید تا بتوانید بهترین تاکتیک برای پیروزی بر رقیب را پیدا کنید.