در بازی BloodWarrior سه حالت مختلف و منحصر به فرد قرار گرفته است که هر کدام به صورت حرفه ای و جذاب طراحی شده اند. دشمنان شما حیوانات وحشی هستند، بله کاملاً درست است آنها در مکانی های مختلف کمین کرده اند و برای نابودی شما دست به هر کاری می زنند، همچنین نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که آنها از قدرت و مهارت بالایی برخوردار هستند. عملکرد جنگی خود را در میدان نبرد به نمایش بگذارید و با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارید با آنها به مبارزه و نبرد بپردازید. محیط و گیم پلی بازی سه بعدی تهیه و طراحی شده است که با استفاده از انیمیشن های مختلف هنگام بازی با این گرافیک یک گیم پلی جذاب را برایتان رغم می زند.

چندین نکته برای اجرا آسان بازی:

– بازی بر روی دستگاهی با ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم و پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز چهار هسته ای به راحتی اجرا خواهد شد

– برای اجرا بازی اسمارتفون شما باید حداقل دارای ۱ گیگابایت حافظه رم و پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز دو هسته ای باشد

– برای اجرا بدون مشکل بازی بر روی پردازنده های دو هسته ای , قبل از اجرا بازی تمامی برنامه های غیر ضروری را غیر فعال نمایید و حافظه رم دستگاه را خالی کنید.

دانلود BloodWarrior 1.9.8  بازی جنگجو خونین اندروید

بازی “BloodWarrior” عنوانی جذاب در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط استودیو Pancakegames ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۱۰ هزار نفر امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود را در سراسر جهان تجربه نموده است.