عنوان جاده شیشه ای به تازگی توسط استودیو Smart and Smarty Kft و در سبک بازی های تخته ای در گوگل پلی به انتشار رسیده است. Glass Road تاکنون با مجموع آرا ۳۱ نفر امتیاز متوسط ۳٫۷ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است.

داستان:

جاده شیشه ای داستان مسیری طولانی به مسافت ۱۵۰ مایل را روایت میکند که از طریق جنگل باواریا به دو کشور جمهوری چک و آلمان وصل میشد. این دو کشور در قرن ۱۸ میلادی جزو بزرگترین مراکز شیشه و آجر در جهان بودند و حال شما نیز این فرصت را دارید تا تبدیل به بخشی از این تاریخ و آن دوران شوید.

بازی:

در عنوان پیشرو باید شیشه ها , آجرها , خاک رس و بسیاری از منابع دیگر را جمع کنید و از آنها در ساخت ساختمان های خود و هم چنین دیگر استحکامات استفاده نمایید. البته برای انجام این کار نیاز به متخصصان کار آزموده خواهید داشت. گیم پلی بازی به این صورت خواهد بود که باید در هر مرحله ۵ متخصص را انتخاب کنید و هم چنین به یاد داشته باشید که در انتخاب آنها نهایت دقت خود را به کار گیرید تا بتوانید بیشتر سود را از کار خود بدست آورید. لازم به ذکر است که اگر در انتخاب متخصصان دقت نداشته باشید قطعا حریفان شما در جاده شیشه ای منابع بیشتری بدست خواهند آورد.

برخی از نظرات کاربران در رابطه با بازی:

– این بازی شگفت انگیز است. عنوانی عمیق , زیبا و هم چنین سریع و کم حجم

– جاده شیشه ای عنوانی عمیق و جذاب است و شما در طول بازی باید استراتژی و تاکتیک مناسبی داشته باشید زیرا در غیر این صورت شکست خواهید خورد. جاده شیشه ای بر خلاف دیگر عناوین عمق و جذابیت خود را در همان ساعت اول بازی نشانتان خواهد داد.

– من شروع به بازی کردم و هر چه که می گذشت بیشتر وقتم را صرف آن می کردم. من واقعا از این بازی لذت بردم

– اگر شما نیز طرفدار بازی های استراتژیک هستید و به دنبال عنوانی خوب و با حجمی مناسب میگردید Glass Road قطعا شما را راضی خواهد کرد.