Force Reborn: Frontier Breach به تازگی توسط استودیو Game Pencil ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا تنها ۵ نفر امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است. بازی پیشرو با داشتن سبکی اکشن و هم چنین گیم پلی جذاب و زیبا میتواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فرغتتان باشد.

داستان:

در آینده ای دور نسل بشر در جهانی با نام Terrans زندگی میکنند. سرزمینی که دارای فن آوری های پیشرفته و جدید و هم چنین دارای منابعی ارزشمند است و انسان ها نیز با استفاده از این منابع به حیات خویش در آرامش ادامه میدهند. اما نژاد دیگری با نام Necros چشم طمع به این منابع دارند به این خاطر آن را به سرقت میبرند. حال قهرمان بازی ما با نام Brandspear وارد ماجرا میشود او باید تمام کهکشان را به دنبال نکروس ها بگردد و منابع به سرقت رفته را باز پس گیرد.

گیم پلی:

گیم پلی بازی به معنای واقعی کلمه ساده است تنها کافی است که سفینه خود را به جهات گوناگون ببرید تا با شلیک خودکار سفینه دشمنان از بین بروند البته همانند تمامی بازی ها در این سبک شما باید سفینه را از برخورد با گلوله دشمنان مصون نگه دارید.

سفینه:

سفینه شما دارای قدرت های ویژه ای میباشد که باید از آنها در صورت لزوم استفاده کنید. البته این قدرت ها نیازمند خرید هستند و شما میتوانید آنها را از طریق سکه هایی که با از بین بردن دشمنان بدست می آورید خریداری کنید. هم چنین سفینه شما قابلیت ارتقاء نیز خواهد داشت و شما میتوانید با پیشروی در بازی به قدرت های سفینه خود افزوده و آن را ارتقاء دهید.

سیستم سطوح:

بازیباز با از بین بردن دشمنان Level Up خواهد شد که این ویژگی دو مزیت را به همراه دارد: اول این که قدرت های تخریبی و هم چنین تدافعی سفینه افزایش میابد و دوم این که میتوانید قدرت های جدید و ویرانگری را آنلاک کنید.

دشمنان:

در هر مرحله از بازی با دشمنان متفاوت و با قدرت های مختلف رو به رو خواهید شد و مطمئن باشید که کار آسانی در مقابل آنان ندارید.

روئسای قدرتمند:

انواع و اقسام باس فایت های برای به چالش کشیدن شما در بازی حاضر خواهند بود با از بین بردن هر باس فایت , باس فایتی قدرتمندتر در مرحله بعدی در برابرتان قرار خواهد گرفت.

داستان بازی به صورت انیمیشن های کوتاه همراه با کیفیت بالا ارائه خواهد شد و جذابیت خاصی را به بازی القاء خواهد کرد.