۸ Minutes Abs Workout نرم افزار تمرینات ۸ دقیقه ای برای رسیدن به تناسب اندام میباشد. سرانجام معروف ترین نرم افزار تمرینات شکم در جهان برای دستگاه های قابل حمل هم عرضه شد! شما کمتر خانم و آقایی را میتوانید پیدا کنید که علاقه ای به داشتن تناسب اندام نداشته باشد! برای رسیدن به تناسب اندام هیچ چیزی مثل ورزش کردن برای افراد توصیه نمیشود. برای ورزش کردن نیازی به رفتن به باشگاه و گرفتن مربی های حرفه ای ندارید! با استفاده از این برنامه شما میتوانید تمرینات مفید تناسب اندام را یادگرفته و انجام دهید. این برنامه برای سادگی، نوآوری و اثربخشی واقعی است. این نرم افزار مفید و پرطرفدار به شما برنامه های تمرینی ۸ دقیقی انفجاری را ارائه میدهد که با انجام دادن منظم و صحیح آنها میتوانید راه زیادی را برای تناسب اندام طی کنید. به کمک این برنامه شما طرز صحیح انجام حرکات را به درستی مشاهده کرده و از عضلات درگیر در هر حرکت آگاه میشوید.

۸ Minutes Abs Workout تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خوب ۴٫۱ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰ میلیون دانلود رسمی را ثبت کرده است و ویدئوی های ارائه شده در یوتیوب بیش از ۵۰ میلیون بار مشاهده شده اند.

نکته : تمامی فیلم های اموزشی امکان دانلود بر روی برنامه را دارند و شما برای تماشای آنها نیازی به اتصال به اینترنت نخواهید داشت.