در خیابان های شهر DC با انتخاب شخصیت های مورد علاقه خود به تعقیب و گریزی هیجان انگیز بپردازید. LEGO DC Mighty Micros توسط استودیو LEGO System A/S ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۱۵۳ نفر امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵٫۰ و بیش از ۵ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

آیا دوست دارید که قهرمان باشید؟ اگر اینطور است تبهکار بزرگ شهر را دستگیر کرده و مردم شهر را نجات دهید. آیا دوست دارید که تبهکار باشید؟ اگر اینطور است پس عجله کنید و سعی کنید قبل از این که دست قهرمان به شما برسد از شهر فرار کنید.

از موانع رو به روی خود اجتناب کنید و با رانندگی حرفه ای نشان های موجود در مسیر را جمع آوری کرده تا بتوانید شخصیت های جدید و هم چنین محیط ها و داستان های جدیدی را تجربه کنید.

بازی پیشرو مملو از کاراکتر های قهرمان و تبهکار است که مورد علاقه بسیاری از مردم در سرتاسر جهان میباشند پس با انتخاب هر یک از آنها داستانشان را تجربه کرده و خود را در روح و کالبد آنان تجسم کنید.

لازم به ذکر است که بازی به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است و هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت. هم چنین این عنوان مناسب افراد ۵ تا ۱۲ سال بوده اما بقیه سنین نیز میتوانند بر حسب علاقه آن را تجربه کنند.