در نقش کریستیانو رونالدو یکی از برترین بازیکنان فوتبال قرار گرفته و این بار با اسکیت خود از موانع چالش برانگیز عبور کرده و سعی کنید با انجام حرکات نمایشی بهترین رکورد ها را به ثبت برسانید. در ماجراجویی هیجان انگیز بازی از مناطق و کشور های مختلف و زیبا جهان عبور خواهید کرد و سرگرمی زیبا و جذابی را همراه با کریستیانو رونالدو تجربه میکنید.

ماجراجویی بی نهایت با رونالدو

به این بازیکن سرشناس کمک کنید تا بتواند از عکاس ظالم و سمجی با نام Paparazzi Pete فرار کند. مسیر های مخفی را پیدا کنید , بپرید , جاخالی دهید و از قدرت های ویژه کریستیانو استفاده کنید تا رکورد خود را افزایش دهید.

ارتقاء های متعدد

با جمع آوری سکه های درون بازی لباس ها , اسکیت ها و قدرت های مورد علاقه خود را خریداری کرده و به درستی از آنها در طول مسیر خود استفاده کنید. کریستیانو تا کجا میتواند از عکاس سمج بازی فرار کند؟

اسکیت بازی خود را ادامه دهید

با تکمیل ماموریت های بازی و بهبود رتبه خود در سطج جهان پاداش های ویژه دریافت کرده و با تکمیل ماموریت های روزانه شخصیت های جدید را آنلاک کنید.

مسابقه با دوستان خود

با وصل شدن به اکانت فیسبوک خود دوستان را به بازی دعوت کرده و مهارت های خود را در برابر آنان به چالش بکشید. هم چنین میتوانید رتبه خود را در میان دوستان از طریق لیدربورد بازی مشاهده نمایید.