Bubble Cubes عنوانی جدید در سبک پازل بوده که از گیم پلی Match-3 بهره خواهد برد این بازی توسط استودیو نام آشنا Playlab ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۲ هزار نفر امتیاز خوب ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است آیا آماده ماجراجویی هیجان انگیز با مکعب های حبابی هستید؟

داستان: در اعماق اقیانوس جهانی پر جنب و جوش و شاد و هم چنین باستانی وجود دارد این سرزمین توسط نیرویی باستانی به نام lifeforce نگه داری میشود اما در روزی از روزها قدرتی مرموز این نیرو را به سرقت میبرد. مکعب های حبابی شجاع و جنگجو گرد هم می آیند تا با این قدرت شیطانی مقابله کرده و نیروی حیات سرزمین خود را باز پس گیرند. ولی آنها نمیدانند که دشمن بسیار قوی تر از آنهاست همگی آنها اسیر میشوند و تنها یک جنگجو زنده میماند جنگجویی که وظیفه دارد تا شهر های سرزمین خود را یکی پس از دیگری آزاد کرده و کسانی را که میتوانند به او کمک کنند را با خود همراه کند.

با هدایت پروفسور Inkwright مراحل متعدد بازی را با کمک دوستان جنگجو خود یکی پس از دیگری به اتمام برسانید تا بتوانید باری دیگر صلح را وارد سرزمین خود کنید. لازم به ذکر است که هر جنگجو دارای مهارت ها و قدرت ها ویژه خواهد بود و هم چنین با پیشروی در بازی گنجینه هایی ارزشمند به عنوان پاداش به شما اهدا میشود.

برخی از نقد های بازیبازان در رابطه با این عنوان:

– یک بازی بسیار جذاب که واقعا از آن لذت بردم عنوانی که تا به امروز تجربه اش نکرده بودم

– بازی زیبا در سبک Match-3 با داستانی درگیر کننده و آیتم های جالب

– بازی بسیار سرگرم کننده من به بقیه نیز تجربه آن را پیشنهاد میکنم و امتیازم به بازی ۸ ستاره است!

– بیش از حد زیبا! سرگرم کننده برای تمامی اعضای خانواده

– این بازی سزاوار بیش از ۵ ستاره است.

لازم به ذکر است که عنوان Bubble Cubes به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است اما برخی از آیتم های درون بازی نیازمند پرداخت پول واقعی هستند که البته دسترسی به آنها ضرورتی ندارد.