Sinister Edge – 3D Horror Game در این بازی شما در جست و جویی نا امیدانه برای پیدا کردن اعضای خانواده خویش هستید و باید در جهان خوفناک و دیوانه کننده ی بازی به آغوش ترس و وحشت بروید. هرگز صحنه ها و وقایع بازی را فراموش نخواهید کرد و همیشه در تنهایی و تاریکی به سراغ شما خواهند آمد! ترکیبی از صحنه های غافلگیر کننده تا حد ایست قلبی و گیم پلی ماجرایی و داستانی تجربه ای بی نظیر را برای شما در گوشی ها و تبلت های اندرویدتان به ارمغان می آورد. به حل پازل های سرگرم کننده و گشت و گذار در لوکیشن های اتمسفریک بازی بپردازید. آگاه باشید که باید از کمین اهریمن پنهان در سایه ها بگریزید و به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید!

بازی “لبه شوم” یک بازی زیبا، مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های ماجرایی بوده و توسط استودیو بازی سازی Everbyte ساخته و پرداخته شده است. این بازی اندرویدی از گیم پلی ماجرایی سرگرم کننده و گرافیک زیبا و واقع گرایانه در کنار صحنه های ترسناک برخوردار است که می تواند برای علاقه مندان به این دسته از بازی ها یکی از جذاب ترین گزینه ها باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۱ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در پلی استور شده است.

توجه: این بازی به صورت اختصاصی برای استفاده با عینک های واقعیت مجازی ساخته شده است اما بدون داشتن این نوع عینک ها نیز می توان بدون هیچ مشکلی آن را اجرا نموده و بازی کرد.