قطعا تمامی بازیبازان اندرویدی با نام Mental Hospital کاملا آشنا هستند عنوانی که به معنای واقعی کلمه تمامی بازیبازان اندرویدی را حداقل برای یک بار ترسانده است سری بازی هایی که با قرار دادن شما در محیطی مخوف و بدون سلاح بهتان حس آسیب پذیر بودن و به طور کلی ترس را القاء کرده است. خبر خوش برای طرفداران این سری این است که قسمت چهارم بیمارستان روانی هم اکنون در دسترس شماست تا باری دیگر هدیه ای با محتوای ترس و جنون را در اختیارتان قرار دهد.

به توصیه سازندگان بازی در نیمه شب که تمامی چراغ ها خاموش است هدفون را روی گوش خود گذاشته و از Mental Hospital لذت ببرید!

داستان پس از وقایع قسمت سوم بازی رخ خواهد داد جایی که شخصیت اصلی در بیمارستان متروک سنت پیتر گرفتار شده بود. پس از آن حادثه پلیس به شخیت اصلی بازی گوشزد میکند که باید ساکت بماند. در همین زمان خبری خوب از شخصی ناشناس به شخصیت اصلی بازی میرسد. در این خبر شخص ناشناس ادعا دارد که تمامی جزییات را میداند ولی برای گفتن آنها باید دیداری با وی داشته باشید البته این دیدار در مکانی خوش آب و هوا نخواهد بود بلکه شما باید اینبار وارد یتیم خانه ای مرموز شوید که از قضا توسط پلیس مهر و موم شده است. البته بدانید که در یتیم خانه بازی تنها نخواهید بود و چشمانی همیشه شما را رصد خواهند کرد.

شما میتوانید یک نوار کاست را از حوادث ترسناک پاک کنید ولی آیا میتوانید حافظه خود را نیز پاک کنید؟ حوادث بازی از حافظتان پاک نمیشوند.

در هر حال ما شما را با مکان مخوف بازی تنها میگذاریم و امیدواریم از این تنهایی نهایت لذت را ببرید.

Mental Hospital توسط استودیو نام آشنا +AGaming ساخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۳۹ نفر امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ بار دانلود را تجربه نموده است. لازم به ذکر است که بازی مناسب افراد زیر ۱۸ سال نمیباشد.