بازی های سبک Match-3 چندی است که طرفداران زیادی را دور خود جمع کرده است از بازی های مشهور استودیو King گرفته تا بازی های شرکت محبوب Ravio در حال حاضر نیز عنوان جدیدی در این سبک با نام Indy Cat Match 3 منتشر شده است. بازی که همان گیم پلی دوست داشتنی و چالش برانگیز Match-3 حفظ کرده و با داستانی جذاب و گرافیکی زیبا آن را در هم آمیخته است.

Indy Cat Match 3 عنوانی جذاب , سرگرم کننده و بسیار پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های پازل و Match-3 و توسط استودیو PlayFlock ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک زیبا، گیم پلی منحصر به فرد و عامه پسند و همچنین سبک موضوعی جذاب، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای دوستداران بازی های پازل باشد. شایان ذکر است که این بازی با بیش از ۵ میلیون دانلود از سراسر جهان تا به این لحظه موفق به کسب نمره خارق العاده ۴٫۶ از سوی حدود ۷۴ هزار کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

داستان بازی نیز پیچیدگی خاصی را دنبال نخواهد کرد و شما وظیفه دارید که به گربه دوست داشتنی بازی برای رسیدن به توپ سرنوشت کمک کنید. بازی بیشتر بر روی گیم پلی و چالش هر سطح از بازی تمرکز کرده است که این دو ویژگی هیجان خاصی را به بازیباز القاء خواهد کرد.

لازم به ذکر است که عنوان گربه ایندی به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است اما برای دسترسی به برخی از آیتم های درون برنامه نیاز به پرداخت پول واقعی خواهید داشت.