۲۰۰ سال از کشته شدن پادشاه و ویران شدن قصر او توسط شیاطین میگذرد. حال مردم زیر سلطه این موجودات پلید و بد طینت هستند. شواهدی گواه بر این است که سه شهاب سنگ در شرق امپراطوری به زمین برخورد کرده اند و پس از آن چندین هیولا به طور دسته جمعی قتل عام شدند. آن طور که مردم ادعا میکنند سه شهاب سنگ انسان هایی هستند که برای انتقام خون پادشاه خود به زمین فرستاده شده اند و تنها هدفشان نابودی شیاطین است.

به گفته آنها دوباره امپراطوری باز پس گرفته خواهد شد و شیاطین هیچ شانسی برای زنده ماندن نخواهند داشت.

در طول بازی کنترل ۳ کاراکتر قدرتمند را بر عهده خواهید داشت هم چنین میتوانید در بحبوحه نبرد میان شخصیت های بازی سوئیچ کرده و کنترل آنها را بدست گیرید این ۳ شخصیت عبارتند از:

– Dubhe: سلاح اصلی او شمشیری قدرتمند است و در نبرد بسیار خوب عمل میکند.

– Seven kill: کمانداری زیرک و بسیار باهوش که بسیار انعطاف پذیر عمل میکند.

– Alkaid: او پشتیبان گروه خواهد بود و همچون سدی از گروه محافظت خواهد کرد.

در نبرد های حماسی با هیولاها و باس فایت های قدرتمند شرکت کرده و آنها را برای باز پس گیری سرزمین خود سلاخی کنید. یادتان باشد که برای پیروزی باید بکشید وگرنه تنها چیزی که نصیبتان خواهد شد مرگی سخت میباشد.

هر یک از شخصیت های بازی علاوه بر این که دارای گیم پلی و مهارت های منحصربفرد خود هستند دارای قدرت های ویژه ای نیز خواهند بود که در مواقع ضروری میتوانید از این قدرت ها علیه دشمنان خود استفاده کنید.

Werewolf Legend توسط استودیو Netpower Games ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۵۵۱ نفر امتیاز خوب ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

کنترل بازی به سادگی هر چه تمام تر ساخته شده است و بازیباز با نگاه اول با تمامی ویژگی های کنترل بازی آشنا خواهد شد.