سرانجام عنوان Virtual Families 2 برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر گردید. خانه و خانواده رویایی خود را در فضایی مجازی تشکیل داده و آنها را به صورت صحیح مدیریت کنید.

یکی از هزاران شخصیت متنوع درون بازی را انتخاب کرده و برای خود همسری بر گزینید و تشکیل خانواده دهید. شغل پیدا کنید تا بتوانید مخارج خود و خانواده را تامین کنید. هم چنین با حرفه ای شدن در شغلتان , حقوق دریافتی نیز افزایش خواهد یافت که میتوانید از آن برای رفاه بیشتر خانواده خود استفاده نمایید.

هر خانواده ای نیاز به خانه دارد. با پولی که بدست می آوردید خانه بخرید و با پیشروی در بازی آن را نو سازی کرده و اتاق های جدیدی مانند: اتاق موسیقی , اتاق کودک و یا حتی اتاق بازی نیز به آن اضافه کنید تا خانواده تان آرامش را در خانه خود احساس کنند. تمامی مدیریت های یک خانواده در دنیای واقعی در این بازی نیز وجود خواهند داشت. آیا پول کافی ندارید که فرزندتان به مدرسه روزانه برود؟ مدرسه شبانه چطور؟ برای پیدا کردن شغل مناسب باید به مشاور شغلی مراجعه کنید تا بتوانید شغل در خور شان خودتان را پیدا کنید. هم چنین میتوانید برای فرزندان خود نیز حیوانی خانگی خریده تا بتوانند از آن مراقبت کرده و با او سرگرم شوند.

تمامی اتفاقات تلخ و شیرین در یک خانواده مجازی را در Virtual Families 2 تجربه کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

Virtual Families 2 توسط استودیو Last Day of Work, LLC ساخته و پرداخته شده و تاکنون با مجموع آرا ۴۶۶ هزار نفر امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ و بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود را در سرتاسر کره خاکی تجربه نموده است.

– توجه کنید که نسخه اندروید مورد نیاز این عنوان با توجه به نوع دستگاه شما متغیر خواهد بود.