Candy Party: Coin Carnival یک عنوان محبوب در سبک بازی های کژوال می باشد که توسط استودیو Mindstorm Studios ساخته شده و به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این عنوان تا کنون بیش از ۱ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و توانسته است نمره ۴٫۱ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند که در تعیین آن بیش از ۱۳ هزار نفر نقش داشته اند!

هماطور که از اسم بازی مشخص است، این عنوان سبکی سرگرم کننده و شاید کمی بچه گانه را دنبال می کند! در بازی Coin Carnival شما وارد کارناوالی از سکه ها می شوید که در آن می توانید جوایز شگفت انگیزی همچون “آبنبات، کیک، دونات، شکلات و…” بگیرید. جوایز متعددی روی میز بولدوزر! وجود دارد که می توانید با هر بار پرتاب سکه آن ها را از آن خود کنید و در بازی پیشرفت نمایید.

شما در Candy Party: Coin Carnival باید برای برای بدست آوردن آب نبات نهایی روی بولدوزر تلاش کرده تا بتوانید آن را به چنگ آورده و امتیاز خود را بالا ببرید. ایده بازی بسیار ساده، روان، بی آلایش و در عین حال جذاب می باشد. تنها کاری که شما باید در طول مراحل Candy Party: Coin Carnival انجام دهید جمع آوری آب نبات و جوایز متعدد است که هر کدام برای ثبت رکورد بهتر به کمک شما می آیند.

طراحی بولدوزر و حرکات آن بر اساس قوانین فیزیک، گرافیک عالی و انیمیشن های جالب توجه همگی دست به دست هم داده اند تا بازی را جذاب کرده و شما را ساعت ها سرگرم نمایند. لازم به ذکر هست که Candy Party: Coin Carnival سبکی خاص را دنبال می کند که می توان به جرات گفت تا کنون مانند آن را تجربه نکرده اید!