به طور حتم بسیاری از بازیبازان سیستم عامل اندروید با عنوان محبوب و مشهور Fruit Ninja آشنا هستند. حال به تازگی بازی جدیدی از این سری با نام Fruit Ninja: Math Master در گوگل پلی به انتشار رسیده و امتیاز ۴٫۲ از ۵٫۰ را تا به امروز کسب کرده است. شایان ذکر است که قیمت این بازی در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۹۹ دلار میباشد.

گیمپلی و هم چنین روایت داستان به گونه ای است که برای سنین مثبت ۵ سال بسیار مفید خواهد بود. خب داستان بازی از جایی شروع میشود که خوکی کنجکاو و البته همیشه گرسنه در یک روز قارچ های پرورش داده شده خود را به هم چسبیده میبیند! حالا شما باید به کمک کاتسورو و دوستان او با سفر به مناطقی از جمله: جنگل , معادن و خرابه های باستانی در پی پیدا کردن قرص Fruitasia باشید تا بتوانید وضعیت قارچ های دوست خوک خود را به حالت عادی بازگردانید.

بازی دارای حالت های مختلف ریاضی از جمله: جمع , تفریق , ضرب , توالی و ترکیب هیجان انگیز اشکال مختلف برای یادگیری بازیباز میباشد. البته باید بدانید که با گذشت هر مرحله معماهای ریاضی پیچیده تری در برابرتان قرار خواهد گرفت که به هیجان بازی می افزاید.

در طول بازی با انواع و اقسام شخصیت های جدید و دوست داشتنی برخورد خواهید کرد و با توجه به روایت داستان به صورت کمیک – بوکی صحنه های تعاملی بسیار زیبایی در طول سفرتان در مناطق مختلف ایجاد خواهند شد.

Fruit Ninja: Math Master انتخابی بسیار مفید برای والدین و معلمان است تا بتوانند با شیوه ای نوین و درگیر کننده علم ریاضی را به فرزندان کوچک خود بیاموزند.