Google Chrome Browser – گوگل کروم یکی از بهترین و قدرتمند ترین مرورگرهای اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را در اختیار شما قرار داده ایم. این مرورگر به ساخته شرکت گوگل بوده و در حال توسعه است از این رو هماهنگی کامل با تمام سرویس های ارائه شونده گوگل دارد. کد نویسی قدرتمندی که در این مرورگر انجام شده است اجازه مشاهده و استفاده از آخرین فناوری های دنیای وب را به کاربران میدهد. رابط کاربری مناسب، طراحی زیبا و ساده، سرعت بالا در باز کردن صفحات وب، قابلیت زوم سریع، امکان اضافه کردن بوک مارک، ذخیره صفحات وب و غیره همه از ویزگی های این مرورگر فوق العاده می باشند.

با توجه به اینکه در تولید این برنامه از آخرین الگوریتم های وب استفاده شده است شما در باز کردن هیچ صفحه ای در سراسر اینترنت به مشکل برنخواهید خورد. اگر شما هم جزو تعداد زیادی از کاربران باشید که برای اتصال به اینترنت از سرویس سیم کارت موجود بر روی دستگاه استفاده می کنید مصرف درست دیتا جایگاهی ویژه ای نزد شما پیدا خواهد کرد. مرورگر کروم با استفاده از الگوریتم های پیشرفته استفاده از دیتا های تلفن همراه را تا ۵۰٪ هنگام مرور سایت ها کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در هزینه ها هم می شود. اگر وب گردی و باز کردن صفحات مختلف جزو یکی از کارهای مهم شما در گوشی هوشمند می باشد حتما برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتر از محیط این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

دانلود آپدیت جدید گوگل کروم Google Chrome Browser v123.0.6312.40 اندروید

Google Chrome Browser توسط توسعه دهنده محبوب Google Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی شده و بر روی ۱ میلیارد گوشی و تبلت فعال نصب شده است.