Truck Driver crazy road بازی”راننده کامیون” یک بازی جذاب، سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی Games89 ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی شگفت انگیز و بسیار پر جزئیات، افکت ها و جلوه های بصری شایسته تقدیر، فیزیک رانندگی تعلیقی و حیرت آور و همچنین گیم پلی جذاب می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به بازی های شبیه ساز رانندگی باشد. شایان ذکر است که این بازی اخیرا در پلی استور به انتشار رسیده و تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب ۴٫۳ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

همان طور که متوجه شده اید در بازی Truck Driver crazy road به عنوان راننده ای کامیون نقش آفرینی خواهید کرد و محموله های مختلف را به مقاصد مختلف میرسانید. گیم پلی بازی تماما بر اساس فیزیک طراحی شده است و کوچک ترین اشتباه شما در زمان رانندگی کامیون میتواند خساراتی را به محموله وارد نماید. بازی دارای گرافیک زیبا به همراه کیفیتی مطلوب میباشد و محیط های بازی نیز از تنوع خوبی برخوردارند. هم چنین رادیویی نیز در بازی گنجانده شده است که میتوانید همانند رانندگان واقعی اتومبیل های سنگین در زمان های مختلف به آن گوش دهید.

اگر از طرفداران عناوین شبیه سازی رانندگی کامیون هستید عنوان Truck Driver crazy road با داشتن گیم پلی زیبا , گرافیک جذاب و هم چنین حجمی مناسب میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید.

دانلود بازی راننده کامیون Truck Driver crazy road v2.2.95 اندروید