DUAL بازی “دوتایی” یک بازی بسیار زیبا، نو آورانه و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی Seabaa ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک مینیمالیستی و خلاقانه، گیم پلی بی مثال و کاملا نو آورانه و همچنین سبک موضوعی عامه پسند و لذت بخش می تواند گزینه خوبی برای علاقه مندان به بازی های خاص و بی نظیر باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی بیش از ۱ ملیون کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

بازی دوتایی یک بازی اصطلاحا لوکال مالتی پلیر است که در آن دو بازیکن با استفاده از دستگاه هوشمند خود قصد دارند که از صفحه دستگاه خود به سمت دستگاه بازیکن حریف شلیک نمایند. حالت های مختلفی برای بازی تدارک دیده شده است که هر یک به شکل تعاونی و مشارکتی و یا رقابتی هستند. تنها کافی است که با استفاده از بلوتوث یا وای فای هر دو دستگاه اتصال را به وجود آورده و بازی را شروع نمایید.

بازی از گرافیک مجذوب کننده یا داستانی خاص بهره نمی برد بلکه تنها دلیل موفقیت و محبوبیتش بهره گیری از ایده خلاقانه می باشد. البته اینکه می توان به صورت دو به دو با دوستان خود و از طریق بلوتوث و یا وای فای رقابت کرد نیز یکی از عوامل مهم محبوبیت بازی به شمار می رود.

لطفا توجه کنید که: استفاده از وای فای برای اتصال توصیه می شود.