ES File Explorer/Manager PRO نرم افزار حرفه ای مدیریت فایل برای سیستم عامل اندروید میباشد. در هر سطح کاربری از اندروید که باشید حتما نام برنامه ES File Explorer File Manager را قبلا شنیده اید یا اینکه از آن بر روی دستگاه خود برای مدیریت فایل ها استفاده میکنید. این برنامه نسخه حرفه ای از نرم افزار مشهور بوده که دارای امکانات بیشتری است. شما در این نرم افزار امکان سفارشی سازی بیشتری را در اختیار دارید و میتوانید صفحات شروع و تمام پنجره ها را به صورت دلخواه تنظیم کنید. تم های جدید و پانل رنگی در این برنامه قابل استفاده بوده و شما میتوانید تمامی فایل های خود را در یک محیط زیبا با ویژگی های فوق العاده مدیریت کنید. شما با استفاده از این برنامه میتوانید برنامه های کاربردی جدید را نصب کرده و فایل های فشرده در فرمت های مختلف را بررسی کنید. پخش موسیقی / فیلم ها و باز کردن تصاویر و اسناد به صورت مستقیم از داخل برنامه ممکن بوده و از فضا های ذخیره سازی ابری Dropbox, Box.net, Sugarsync, Google Drive, OneDrive(SkyDrive), Amazon S3, Yandex و غیره نیز پشتیبانی میکند.

توجه: این نسخه از برنامه، خریداری شده و unlock می باشد که به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز اندرویدکده قرار گرفته است.

دانلود ES File Explorer Pro 1.1.2 نرم افزار مدیریت فایل اندروید

ES File Explorer/Manager PRO توسط توسعه دهنده ES Global به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خارق العاده ۴٫۸ از ۵ در گوگل پلی شده و به قیمت ۳ دلار به فروش می رسد.