Graven: The Moon Prophecy یک بازی فوق العاده از کمپانی G5 Entertainment می باشد که برای اندروید منتشر شده است و یکی از بهترین بازی های فکری و ماجرایی می باشد که توسط این کمپانی برای اندروید منتشر شده است. این نسخه از بازی نسخه فول آنلاک و کاملا آفلاین بازی می باشد که در اختیار شما قرار داده ایم و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

سعی کنید تا می توانید از شر موجودات شیطانی و نفرین شده باستانی نجات پیدا کنید.

در این بازی شما در نقش یک باستان شناس جوان می باشید که برای جلوگیری از تخریب آثار باستانی به شهر بریتنی دعوت شده است و اکنون او پس از مطالعه های بسیار در مورد بناها و آثار باستانی این شهر سعی دارد راهی برای جلوگیری از بین رفتن این بناهای قدیمی و ارزشمند پیدا نماید و تمامی آنها را حفظ نماید. او هرچه بیشتر در تحقیقات خود پیشروی می کند متوجه می شود که مشکلات بسیاری بر سر راهش قرار می گیرند و تهدیدات بسیاری سراغ او می آیند.

وارد غارهای تاریک شوید، فانوس دریایی را بررسی کنید و به سرزمین افسانه ای Avalon سفر کنید تا رمز و رازهای بسیاری که در این مکان های باستانی نهفته است را کشف کنید.

ویژگی های اصلی و کلیدی بازی:

– بیش از ۵۰ سطح فریبنده و چالش برانگیز

– ۲۲ مینی گیم جذاب و فوق العاده نهفته در بازی

– دارای ۹ شخصیت مرموز با رمز و رازهای مختلف

– پشتیبانی از گوگل پلی سرویس

– بیش از ۱۹ دستاورد مختلف و بی نظیر

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

Graven: The Moon Prophecy

امتیاز ۴٫۴ ستاره در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

نسخه آنلاک شده، و در دسترس بودن تمامی مراحل

آپدیت شده به نسخه آنلاک، به درخواست کاربران سایت