Dead Union

نسخه فول و مود شده بازی!

۳٫۸ ستاره امتیاز در گوگل پلی!

Dead Union یک بازی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است و نسخه فول و مود شده آن را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار داده ایم.

زامبی ها با همدیگر پیمان بسته اند که شما را نابود نمایند و تمام انسان های زنده را به گروه های مختلف زامبی تبدیل نمایند و اگر این خواسته آنها تحقق یابد دیگر هیچ انسان زنده ای بر روی این کره خاکی باقی نمی ماند و به زودی نسل تمامی انسان ها از بین خواهد رفت. پایگاه نظامی خود را بسازید و با یک اشاره تمامی آن ها را نابود نمایید. زامبی ها با یک اشاره و کوچکترین حرکت از سمت شما روانه شما می شوند و بدون شک هیچ راهی به جز مبارزه تا آخرین نفس برای شما باقی نخواهد ماند. در این بازی شما ۱۱ نوع تله مختلف برای جلوگیری از نزدیک شدن زامبی ها و به دام انداختن آنها خواهید داشت و بدون شک سلاح ها و تجهیزات نظامی که در اختیار دارید در این راه کمک زیادی به شما خواهند کرد، اما بسیار مراقب باشید تا آنها به شما نزدیک نشوند.

ویژگی های اصلی و کلیدی بازی:

– داستان زامبی هایی که قصد دارند شما را نابود نمایند

– استفاده از سلاح های منحصر به فرد و تله های انفجاری بی نظیر

– زامبی ها در حال نزدیک شدن به شما می باشند تمام تلاش خود را به کار گیرید

– حالت های مختلف چند نفره و نابودی دشمنان خود

– دستاوردها و امتیازات مختلف در بازی برای بازکردن پاداش ها

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به همراه تریلر زیبایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!