Haunted Hotel: Death

نسخه فول و کاملا آفلاین بازی!

Haunted Hotel: Death یک بازی فوق العاده ساخته Big Fish Games می باشد که برای اندروید منتشر شده است و امروز در اندرویدکده نسخه فول و خریداری شده آن را با نصب کاملا آفلاین در اختیار شما قرار داده ایم.

جیمز دوست صمیمی شما می باشد و شما از تمامی کارهای او اطلاع دارید تا اینکه یک روز متوجه می شوید اتفاق ناگوار و ناخوشایندی برای او می افتد! شما یک روز در محل کار خود مشغول کار می باشید که یک نامه از طرف بهترین دوست خود (جیمز) دریافت می کنید و متوجه می شوید که او در این نامه خبر مرگ خودش را به شما داده است! او برای کشف یک راز به شهری مقدس و دور افتاده سفر کرده است و آنجا در هتلی اقامت کرده است که متوجه می شوید خبر مرگش را به شما داده است، اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟ آیا کسی قصد دارد او را بکشد یا اینکه فقط یک شوخی مسخره است؟

اکنون شما در این بازی رازآلود باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید و با استفاده از مهارت هایی که در پیدا کردن سرنخ و اشیا پنهان دارید راهی برای وارد شدن به این هتل و کشف ردپای جیمز بگردید و قبل از اینکه اتفاق بدی برایش افتد او را پیدا و نجات دهید. این بازی یکی از بهترین بازی های سبک ماجرایی می باشد و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به همراه تریلری زیبا از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.