Pedometer & Weight Loss نرم افزار کاربردی قدم شمار به منظور رسیدن به تناسب اندام برای سیستم عامل اندروید میباشد. شما با استفاده از این برنامه میتوانید گام های خودتان را شمارش کرده و به اندازه دلخواه با یک برنامه منظم از وزن خود بکاهید. نحوه ی کار قدم شمار به این صورت است که بعد از باز کردن برنامه به صورت خودکار قدم های شما را تا زمانی که در حال اجرا باشد اندازه گیری می کند. سپس اطلاعات دقیقی از کالری مصرف شده و تعداد قدم های برداشته به شما ارائه می دهد. همچنین شما می توانید تاریخچه فعالیت های شخصی خود را مشاهده و دوستانتان را نیز تشویق به استفاده از این برنامه کنید. نکته جالب توجه اینجاست که برای استفاده از این برنامه نیازی به تهیه دستبند های هوشمند نبوده و شما میتوانید برنامه را باز کرده و گوشی را دست خود نگه داشته و یا در جیب خود قرار دهید و سپس شروع به پیاده روی و دوندگی کنید. هماهنطور که گفته شد محل حضور گوشی مهم نیست زیرا این برنامه به خوبی قابلیت هماهنگ سازی با شرایط شما را دارد.

نکات لازم برای قبل از اقدام به استفاده از برنامه Pacer Pedometer :

– اگر برنامه به صورت درست قدم های شما را اندازه نمی گیرد حتما از قسمت preferences برای حل این مشکل استفاده کنید. به دلیل تفاوت های مشخصات افراد و طول قذم های فردی در حرکت در صورت نیاز حساسیت شمارش قدم برنامه را تغییر دهید.

– در صورتی که از نرم افزار های تمیز کننده یا بهینه سازی بر روی گوشی هوشمند خود استفاده میکنید حتما این برنامه را به لیست چشم پوشی اضافه کنید تا به درستی تمامی فعالیت های شما ذخیره شود.

هوشمندانه پیاده روی کنید