Evel Knievel یک بازی مسابقه ای و موتور سواری جالب ، سرگرم کننده و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط استودیو بازی سازی Barnstorm Games ساخته و پرداخته شده است این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک طراحی شده بسیار زیبا و واقع گرایانه و همچنین گیم پلی چالشی و سرگرم کننده می تواند گزینه خوبی برای صرف اوقات فراغت شما در گوشی ها و تبلت های اندروید تان باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در فروشگاه گوگل پلی برای عموم کاربران اندروید سراسر کره خاکی به انتشار رسیده است.

هرکسی می تواند یک موتور سیکلت را با جهش از روی سطوح شیب دار به پرواز در آورد اما فرود آوردن آن کار هر کسی نیست. در واقع مشکل فرود صحیح و سالم موتور بر سطح زمین است. با استفاده از این بازی شما قادر هستید پا در کفش یک قهرمان مشهور موتور سواری نمایشی گذاشته و به انجام نمایش های دیوانه وار در یک بازی رسمی و دفتری با حضور قهرمان موتور سواری Evel Knievel در گوشی ها و تبلت های اندروید تان بپردازید.

ویژگی های اصلی بازی :

– رابط کنترلی حسی و ادراکی

– شامل ۲۷ مرحله چالشی در ۹ لوکیشن تاریخی در کلان شهر های : لاس وگاس ، شیکاگو ، لندن و…

– شامل ۱۱ موتور سیکلت شگفت انگیز از جمله موتور سیکلت های با حجم مختلف و کلاس های متفاوت

– وجود یک موتور سیکلت پر قدرت و ویژه

– شامل ۸ نوع مختلف از یونیفرم های موتور سواری و ۲۰ کلاه کاسکت اختصاصی

– وجود دستاورد ها و لیدربورد

– وجود تعداد کثیری از ماموریت ها و اهداف برای به تحقق رساندن که دستیابی به هر یک به پاور آپ ها و افزایش لِوِل منجر می شود

– کسب مدال های طلا ، نقره و برنز در انتهای هر مرحله

– نسخه رسمی و دفتری