محصولی دیگر از استودیوی IGG.COM

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

Galaxy Online 3 بازی استراتژیک کهکشان آنلاین برای سیستم عامل اندروید میباشد . در بازی های جذاب استراتژیک عادت بر این بود که سرزمینی ساخته و ان را مدیریت و گسترش میدادیم اما در این بازی بر خلاف گذشته پای از برچیده و به کهکشان می رویم و داستان خود را آغاز میکنیم . در این بازی شما در حال فرمانده فدراسیون کهکشانی بوده و نگاهی به اتهام به یک سیاره تازه استعمار یافته دارید . پایگاه اختصاصی خود را بسازید و قانون شکنان خبیث را برای خود شکار کنید . یک ناوگان عظیم هوایی برای خود ایجاد کرده و برای به دست آوردن جای خود در میان شورای عالی فدراسیون رقابت کرده و در نبرد های پیشرو باید پیروز باشید .

ویزگی های اصلی بازی Galaxy Online 3 :

استخدام : کاپیتان در قلب و روح از هر ناوگان قرار دارد و برای انجام خواسته های خود نیازمند نیرو های زبده و کارآمد است . استفاده هوشمندانه از مهارت های خاص افراد مختلف داشته و انها را برای کار استخدام کنید .

طراحی سفینه های فضایی سفارشی : سفینه های جنگی خود را بصورت منحصر به فرد طراحی کرده و با ترکیب وسابل گوناگون ناوگان غیر قابل توقف خود را داشته باشید .

ساخت ناوگان کشنده : شما در سفینه های خود ماموریت به شکار کردن دزدان فضایی را دریافت خواهید کرد . طرح های مخفی از فن آوری را برای ساختن ناوگانی قدرتمد بکار گیرید .

دفاع از پایگاه و منابع : بطور حتم در برابر بازیکنان دیگر درگیری هایی را پیدا خواهید کرد و در مقاطعی توسط دشمن محاصره میشوید که باید توانایی دفاع از خود و پایگان و ناوگان ساخته شده را داشته باشید .

راه یابی به نسل بعدی از تاریخ : با کسب پیروزی در میدان جنگ و کشف فن آوری پیشگامانه قدرتمندترین قهرمانان کهکشان را به استخدام خود دراورده و به فانوسی درخشان در فدراسیون کهکشانی تبدیل شده و فصل با شکوه بعدی از تاریخ را ایجاد کنید .