گرافیک زیبا!

گیم پلی چالش برانگیز

امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ در گوگل پلی

عنوان توپ فضایی با گرافیک زیبا و افکت های بی نظیر , گیم پلی چالش برانگیز مبتنی بر قوانین فیزیک , مراحل پیچیده و دشوار به استقبال گیمرانی آمده است که میخواهند توانایی های خود را در زمینه کنترل این بار در اسمارتفون خود محک بزنند.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر پازل و کلاسیک میباشد که با ترکیب این دو سبک گیم پلی ساخته شده است که لازمه آن دقت در کنترل توپ و صبر و شکیبایی میباشد.

داستان بازی:

این عنوان داستان یک توپ فضایی را بازگو میکند که مدت ها پیش در کهکشان ها سرگردان بوده و به دنبال راه نجاتی برای خود است. ماهیت و چگونگی شکل گیری این توپ مشخص نیست و شما تنها وظیفه کنترل این شی و هدایت آن به هدف خود را بر عهده خواهید داشت. که البته در این راه با دشواری های زیادی رو به رو خواهید شد آیا آمادگی مبارزه را دارید؟

همان طور که گفته شده هسته اصلی گیم پلی کنترل توپ بر اساس قوانین تعادل و فیزیک بنا شده است. پس این بدین معنا است که با پیشروی مراحل محیط های بازی شکلی پیچیده تر و دشوارتری را به خود خواهند گرفت. و برای غلبه بر آنها از سرعت خود بکاهید.!

یادتان باشد در هر مرحله شما ۵ جان خواهید داشت و در صورت از دست دادن جان خود به ابتدای آن مرحله باز خواهید گشت. هم چنین توپ فضایی دارای ویژگی های منحصربفردی خواهد بود که در صورت لزوم میتوانید از آنها در مناطقی از بازی استفاده کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– گیم پلی دشوار و کلاسیک

– جو عمیق و گرافیک زیبا و مدرن

– فیزیک واقع گرایانه

– بدون محدودیت زمانی

– بازی کاملا رایگان

– کنترل ساده و روان

بازی Ball Alien با داشتن گرافیک زیبا , گیم پلی چالش برانگیز و اعتیاد آور از پیشنهادات سایت اندرویدکده به شما عزیزان میباشد.