Microsoft Translator نرم افزار مترجم رسمی شرکت مایکروسافت به منظور ترجمه متن و کلمه در اندروید می باشد. این نرم افزار به شما کمک میکند تا هنگام یک سفر یا در زندگی روزمره خودتان با یک متن نوشته با زبان دیگری مواجه شدید به سرعت عبارات مورد نظر خودتان را وارد برنامه کنید و ترجمه انرا به زبان مورد نظر خود دریافت کنید. ترجمه متون و دیالوگ ها در این برنامه به صورت تایپی و صوتی بوده و شما میتوانید زمان هایی که حوصله تایپ یک متن را ندارید آن را از طریق میکروفون گوشی خود به برنامه برسانید. این نرم افزار کاملا با ساعت های هوشمند اندرویدی هماهنگ بوده و بهترین عملکرد را هم در این دستگاه ها دارد. این برنامه با داشتن رابط کاربری زیبا کار کردن و استفاده را برای شما لذت بخش می سازد. در ساخت این برنامه از تکنولوژی برش لبه (Cutting-Edge) همچون آفیس، بینگ، اسکایپ، اینترنت اکسپلورر و دیگر شرکا مثل Twitter, Yelp, eBay, WeChat و بیشتر استفاده شده است. 

زبان های پشتیبانی شده در ترجمه متنی :

عربی، انگلیسی، مجارستانی، مالایی، صربی (لاتین)، ولزی، بوسنیایی (لاتین)، استونیایی، اندونزیایی، مالتی، اسلواکیایی، مایا، بلغاری، فنلاندی، ایتالیایی، نروژی، اسلوونیایی، کاتالان، فرانسوی، ژاپنی، فارسی، اسپانیایی، چینی، ساده، آلمانی، لهستانی، سوئدی، چینی،، یونانی، کلینگون، پرتغالی، تایلندی، کرواتی، هائیتی، ترکی، چک، عبری، کره ای، رومانیایی، اوکراین، دانمارکی ، هندی، لتونی، روسی، اردو، هلندی، لیتوانیایی، صربی (سیریلیک)، ویتنامی و غیره

دانلود Microsoft Translator 3.2.326i 1a9f3754 برنامه مترجم مایکروسافت اندروید

Microsoft Translator توسط توسعه دهنده مشهور Microsoft Corporation عرضه گردیده و تا این لحظه امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ از ۵ در گوگل پلی را بدست آورده و در مدت زمان عرضه کوتاه توانسه بیش از ۱ میلیون دانلود رسمی را نیز به ثبت برساند.