Devil Eater بازی “شیطان خوار” یک بازی جدید ، مهیج و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های اکشن بوده و توسط استودیو بازی سازی LoadComplete ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گیم پلی چالشی و پر استرس ، می تواند گزینه ی خوبی برای پر کردن اوقات فراغت تان در گوشی ها و تبلت های اندرویدی باشد. شایان ذکر است که این بازی به تازگی در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده و هنوز نمره ای برایش به ثبت نرسیده است.

شما در این بازی تخیلی و اهریمنی قرار است با استفاده از نیروی های شیطانی به مجازات اهریمن پرداخته و با استفاده از هفت تیر های نبرد، آن ها را به زانو در آورید. داستان بازی از این قرار است که کاراکتر اصلی بازی ،بعد از مرگ الیس، مورد لعنت قرار می گیرد. حالا زمان آن رسیده است که شما با استفاده از نیروی تاریکی که در این نفرین قرار دارد به شکار شیطان بروید و ساعت ها در دیوایس اندروید تان به سرگرمی چالشی و مهیج بپردازید. به یاد داشته باشید که در سراسر بازی باید به کشتن شیاطین مشغول باشید تا مانع از تسخیر روح تان توسط نفرین شیطانی گردید.

وظیفه ی شما در این بازی مجازات کردن شیاطین است. به طوری که باید ۵ شهر مختلف را از وجود نحس آن ها پالایش کرده و یکی پس از دیگری به طور کامل پاکسازی کنید. همچنین رابط کنترلی بازی از مکانیزم اکشن و مبارزه ای حساسی برخوردار است و اسکیل های متعدد در آن وجود دارد. مراحل بازی به صورت قابل انتخاب هستند که به تنوع و جذابیت هر چه بیشتر آن می افزاید. امکان تمرین کردن با شکارچی و همچنین فروشگاه اسلحه نیز در بازی تدارک دیده شده است. این بازی زیبا و پر هیجان را از دست ندهید.