LINE Ycon – make your emoticon یک برنامه جدید داغ میباشد که امکان ساخت استیکر و برچسب های جدید مطابق خلاقیت شما را میدهد . استفاده کردن از برچسب های پیشفرض هر چه قدر هم زیاد باشد خسته کننده بوده و از طرفی هم دلیلی برای اتلاف زمان با برچسب های سنتی قبلی وجود نداشته و شما با این برنامه میتوانید استیکر های مختلف دختر و پسر و حیوانات با متن و ویژگی های جدید بسازید و از آنها در گفتگو های خودتان استفاده کنید . لیست شخصیت های موجود در برنامه عملا بی پایان بوده بطوریکه پس از نصب نرم افزار با کاراکتر های بسیار مواجه شده و میتوایند برچسب سلفی خود را ساخته و با دوستان خود به اشتراک بگذارید . شما میتوانید در این نرم افزار یکی از کاراکتر های موجود را انتخاب کنید و سپس از روی عکس های خودتان یک چهره را برش داده و بر روی کاراکتر انتخاب شده قرار دهید و متن دلخواهی را هم زمیمه استیکر کنید .

ویژگی های اصلی نرم افزار LINE Ycon – make your emoticon :

– ساخت بسیار آسان استیکر های اختصاصی با استفاده از چهره های خود – یک سلفی از خودتان گرفته و روی دکمه OK ضربه بزنید .

بیش از ۱،۰۰۰ برچسب رایگان را انتخاب کنید ! بیش از ۱۰۰۰ شخصیت و طرح ایجاد شده توسط هنرمندان سراسر جهان را پیدا کرده و به رایگان از آنها استفاده کنید .

– جستجو بسیار آسان برای یافتن برچسب و استکیر ! برچسب ها به ۷ دسته مانند عاشقانه ، شاد ، غمگین ، عصبانی و جدا شده بنابراین لازم نیست شما زمان با ارزش خود را برای پیدا کردن برچسب مناسب برای خلق و خوی فعلی خود تلف کنید .

– اضافه کردن شرح تصویر اصلی ! با بیش از ۱۰ بالن مختلف سخن برای انتخاب، اضافه کردن پیام ها به استیکرهای خود هرگز به این سادگی نبوده است. اضافه کردن عنوان مناسب به برچسب های خود و دریافت بلافاصله پیام خود !

– اشتراک گذاری برچسب های ساخته شده در LINE , Facebook , Twitter , Instagram و دیگر شبکه های اجتماعی