Braveland Pirate بازی “دزدان دریایی شجاع” یک بازی بسیار جدید و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های استراتژیک بوده و توسط استودیو بازی سازی Tortuga Team ساخته و پرداخته گردیده است. این عنوان از بازی های اندرویدی اخیرا در فروشگاه گوگل پلی به انتشار رسیده است و تعداد اندکی از کاربران که به آن رای داده اند نیز همگی نمره ۵ را مناسب این بازی بی نظیر دانسته اند. این بازی با توجه به گرافیک اچ دی خیره کننده و گیم پلی بسیار زیبای خود بی تردید می تواند در آینده نیز نمره ی بسیار بالای خود را حفظ کرده و طرفداران بسیاری برای خود داشته باشد.

به سرزمین دزدان دریایی شجاع خوش امده اید! داستان بازی از این قرار است که گروهی از دزدان دریایی که توسط کاپیتان جیم گرد هم امده اند سوار بر کشتی شده اند تا به جستو جوی گنج دیرینه و افسانه ای بازی بروند. در این بازی شما گله های بزرگ ارواح و جعبه های پر از طلا و کاپیتان های منحرفی را مشاهده خواهید کرد و قرار است که در ماجرای نفسگیر و جذاب بازی ساعت ها به چالش و سرگرمی اعتیاد آور در گوشی ها و تبلت های اندروید تان مشغول شوید. ماجرا جویی و هیجان در این جزیره ی آزاد در انتظارتان است.

ویژگی های اصلی بازی :

– قهرمان شما در ابتدای بازی یک تازه کار است که برای اولین بار پا به میدان نبرد می گذارد

– شما قادر هستید با آزادی عمل کامل در میان جزایر بازی با استفاده از کشتی دزدان دریایی تان به گشت و گذار و جست و جو بپردازید

– نبرد کاملا تصادفی و از پیش تعیین نشده با دشمنان تان در دریای آزاد

– امکان انجام کلک های دزد دریایی برای برگرداند نتیجه جنگ به نفع خودتان

– شامل سه درخت توانایی برای به دست آوردن اسکیل های جدید برای کاپیتان شما