Snack Truck Fever بازی “ماشین اسنک فروش” یک بازی زیبا و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های پازلی و فکری بوده و توسط استودیو بازی سازی SQUARE ENIX ساخته و پرداخته گردیده است. شایان ذکر است که این عنوان از بازی های اندرویدی تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۴٫۲ از سوی کاربران اندروید سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده و با توجه به سبک سرگرم کننده و اعتیاد آور خود می تواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت شما در گوشی ها و تبلت های تان باشد.

در این بازی شما قرار است که به دارنده ی اتومبیل برتر شهر در زمینه حمل خوراکی برای مردم مبدل شوید. با استفاده از مواد اولیه متعدد برای درست کردن غذا های خوشمزه و ترکیباتِ جزئی نگرانه ای را ابداع کنید تا بتوانید بهترین آشپز خانه ی سیار را ایجاد کرده و با استفاده از تجربیات و استعداد سر آشپز آنتونیو مراحل را با موفقیت و نتایج درخشان پشت سر بگذارید. در این بازی پازل های خوراکی و خوشمزه ای با بازه ی بیش از ۱۰۰ نوع مختلف وجود دارد که باید آن ها را حل کرده و با دستاورد هایی که به دست می آورید به جمع آوری کاراکتر های رنگارنگ و جدید بپردازید.

شما قادر هستید با استفاده از لیدربورد تدارک دیده شده ی داخل بازی به رقابت با دوستان و دیگر بازیکنان پرداخته و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید تان به سرگرمی لذت بخش مشغول شوید