Celestia – Broken Sky

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین!

نیرو های جادوی سیاه سیاره زمین را تکه تکه کرده اند. برای بدست آوردن دوباره آن باید بجنگید!

قلمرو زمین: این آخرین مقاومت در جنگ بین امپراطوری جادوی سیاه و آوارگان مقدس آنها بود. جنگ تبدیل به یک محرک عظیم شده و موجب گردیده که قلمرو زمین به هزاران تکه تقسیم شود. سیل تکه های زمین اکنون در قلمرو آسمانی شناور است و موجودات شرور گوناگونی بر آنها حکمرانی می کنند.

شما یک جنگجو، یک مبارز، یک اسطوره و از همه مهمتر، یک دشمن عظیم برای تمامی هیولا ها و موجودات شروری هستید که در مسیر شما قرار گرفته اند تا جلوی برقراری دوباره نظم در زمین را بگیرند. به عنوان منجی خوبی ها، جنگ پیروزمندانه تنها چاره کار برای از بین بردن سایه شر از قلمرو زمین است! گروهی از جنگجویان را تشکیل دهید و نبرد طولانی را برای پس گرفتن زمین برای نیروی خوبی ها آغاز کنید.

پس از نصب بازی، باید بگذارید تا بازی چند فایل دیگر را دانلود کند!

ویژگی های اصلی بازی:

– نبرد های نوبتی فوق العاده پر هیجان. با سیستم مبارزه آسمانی، هرچه بار مهارت بیشتر شود، حمله قدرتمند تر خواهد بود! اهداف تکی را نابود کنید و یا به صورت ستونی و ردیفی به دشمنان حمله نمایید!

– گرافیک فوق العاده در حد کنسول. ساخته شده توسط تکه های آسمانی سه بعدی، یک گرافیک دیدنی سه بعدی در سبک نقش آفرینی و نبرد های شگفت انگیز.

– نقش آفرینی همراه با داستان. مرحله هر فصل، یک بخشی ظریف از افسانه آسمان شکسته است که در آن حرارت گیم پلی یک داستان فانتزی عمیق در آن بکار رفته است.

– حالت های بازی – شما می توانید تیم خود را ارتقا داده و به چالش بکشید، در برج بی نهایت مرموز، غارت فرقه ها، چالش های مختلف و … شرکت کنید.

– از دشمن به دوست – دشمنان را شکست داده و اسیر کنید تا همراه شما باشند و با استفاده از قدرت آنها، از گروه خود پشتیبانی کنید.