Last Guardians

به قهرمان شجاع بازی کمک کنید تا در سرزمین های ویران شده به دست نیرو های تاریکی حرکت کند. هیولا های بسیاری را شکست دهید، تجربه بدست آورید و شخصیت خود را ارتقا دهید. در این بازی جذاب و زیبای اندروید، با موجودات تاریکی مبارزه کنید و آنها را به زانو در آورید. شما می توانید شخصیت های مختلفی را انتخاب کنید که هر کدام از آنها دارای توانمندی ها و سبک مبارزه ای خاص خود هستند. با شمشیر، یک تبر عظیم و دیگر سلاح ها، سیلی از هیولا ها را قطعه قطعه کنید. با استفاده از طلسم های قدرتمند، موجودات تاریکی را از بین ببرید. همچنین می توانید تجهیزات عالی و سلاح های فوق العاده ای را بدست آورید که به شما در برد کمک می کنند.

دنیا تحت کنترل نیرو های تاریکی است و تنها چند منجی باقی مانده تا نور و روشنایی را به سرزمین بازگردانند. شما با قهرمانان خود، شکوه و عظمت انسانیت را باز خواهید گرداند. نیرو های قدرتمندی را استخدام کنید و با بدست آوردن تجهیزات در میدان های نبرد، سلاح های خود را بسازید و آماده مبارزه شوید! به نبرد ادامه دهید و دشمنان خود را نابود کنید.

این بازی دارای گیم پلی بسیار جذاب با گرافیک سه بعدی، صحنه فوق العاده و افکت صوتی بی نظیر است! بدون شک شما عاشق این بازی خواهید. این بازی بشدت سخت است، دشمنان خیلی قوی می باشند و هیچ کس نمی تواند جنگیدن را به شما یاد بدهد، شما باید خودتان آن را یاد بگیرید!

ویژگی های اصلی بازی:

– گرافیک سه بعدی خالص در مرحله های مختلف

– مکان ها و دسته های باز شدنی با مهارت های هیجان انگیز شخصیت ها

– کنترل لمسی دقیق اجازه می دهد تا با هیولاهای مختلف مبارزه کنید

– بیش از ۲۰ مرحله در قالب سه حالتی

– بیش از ۲۰ نوع هیولا و موجود تاریکی