Tiny farm: Season 3 v4.00.00

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین!

مزرعه خود را با حیوانات بی نظیری اداره کنید. کلکسیونی از دشمنان را گرفته و گیاهان مختلفی را بکارید. در این بازی اندروید می توانید مزرعه کوچک خود را ساخته و گسترش دهید. پناهگاه حیوانات و انواع ساختمان های مفید را بنا کنید. باغچه ها و زمین های کشاوزی مختلفی ایجاد کنید تا برای حیوانات خود تولید غذا و میوه کنید. گوسفند، گاو، مرغ، شیر، راکن، کروکودیل و دیگر حیوانات غیر عادی را ترتیب کنید. مزرعه خود را به یک باغ وحش فوق العاده تبدیل کنید. با حیوانات خود بازی های کوچکی بکنید. به مزارع دوستان خود سر بزنید.

این مزرعه کوچکترین مزرعه ای است که تا به حال دیده اید! وارد جنگل مرموز شوید تا با حیوانات جدید ملاقات کنید! این مزرعه کوچک که در دستان شما جای می گیرد، پر از سورپرایز های شیرین و امکانات بی نهایت است! این بازی سرشار از کمیاب ترین و نادر ترین حیوانات است. این بازی اکنون برای تمامی کشاورزان و دامداران دنیا آماده است، به حیوانات خود TLC داده و بهترین مزرعه را بسازید. مراقب حیوانات باشید تا رشد کنند و بتوانند خانواده ای برای خود تشکیل دهند.

ویژگی های اصلی بازی:

– از اینکه حیوانات تان با عشق رشد می کنند لذت ببرید.

– حیوانات بامزه و بسیار کمیاب و متنوع، از گوسفند سفید، مرغ قهوه ای گرفته تا گاو شیری آبی و صورتی، شما می توانید تمامی حیوانات را در رنگ دلخواه خود داشته باشید.

– با غذا دادن و بزرگ کردن بهترین حیوانات، آنها را خوشحال کنید.

– عشق بدهید و آنها را بزرگ کنید تا حیوان ویژه را بگیرید.

– به ماموریتی بروید تا با استخدام کردن یک جنگل بان، حیوانات افسانه ای را بدست آورید.

– امکان بازی با دوستان و سر زدن به مزارع آنها

– ماموریت ها و کار های جالب و جذاب

– بازی های کوچک جذاب و لذت بخش

– گیم پلی زیبا و روان

– گرافیک بسیار زیبا

– محیط آرام بخش و دلنشین