Into the Void

۱٫۲۴ دلار قیمت در گوگل پلی!

امتیاز ۴٫۲ ستاره در گوگل پلی!

Into the Void یک بازی فوق العاده زیبا ساخته Mozg Labs می باشد که در گوگل پلی با قیمت ۴٫۹۱ دلار به فروش می رسد. این بازی در گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴٫۲ ستاره را کسب کند و به یکی از بازی های برتر در این سبک تبدیل شود.

فرمان دهید!

ناوگان خود را به صورت کامل بسازید و آنها را به بهترین شکل ممکن تحت فرمان خود نگه دارید. با بسیاری از سلاح ها و تجهیزات نظامی مختلف سعی کنید تا بهترین ناوگان ممکن را تشکیل دهید و دشمنان را پشت سر بگذارید.

اکتشاف کنید!

وارد فضا شوید و بسیاری از مکان هایی که تاکنون کسی وارد آنها نشده است را اکتشاف کنید و سعی کنید تا دشمنان را قبل از اینکه متوجه شما شوند نابود نمایید.

پژوهش کنید!

در این بازی شما می توانید به عناصر بسیار زیادی دست پیدا کنید تنها کافی است تا کمی در بازی کاوش کنید و متوجه خواهید شد که محیط بازی بسیار وسیع می باشد!

در این بازی هر جناح دارای تاکتیک ها و ترفندهای خاص خود می باشد و باید سعی کنید تا از جدیدترین سلاح هایی که در اختیار شما قرار می گیرند بهترین استفاده را ببرید.

– RPG بزرگ / TBS مخلوط با عمق منحصر به فرد

– داستان بلند و فوق العاده جذاب بازی

– دارای بیش از ۲۰ ماموریت فرعی

– بیش از ۱۰۰ فناوری جدید در چهار شاخه مختلف

– هواپیماهای بدون سرنشین مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!