Top Gear – Extreme Parking بازی “تخت گاز” یک بازی سرگرم کننده و جالب برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سبک بازی های مسابقه ای بوده و توسط شرکت بازی سازی Play With Games ساخته و پرداخته شده است. این بازی با وجود گرافیک مطلوب و گیم پلی جالب خود می تواند گزینه مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت شما در گوشی ها و تبلت های اندرویدی تان باشد. این عنوان از بازی های اندرویدی در حال حاضر در فروشگاه گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندروید سراسر کره خاکی است.

در مشهور ترین مسابقات تست تخت گاز جهان به یک قهرمان خاطره ساز مبدل شوید. حتما تا کنون با سری بازی های تخت گاز برای پلتفرم اندروید آشنا شده اید. بلی ! این بار گروه بازی سازی تخت گاز با یک عنوان کاملا جدید و منحصر به فرد به دستگاه های اندروید شما قدم می گذارد. پشت فرمان اتومبیل های پر آوازه ی برنامه ی تلویزیونی تخت گاز نشسته و به رانندگی پر استرس و بر پایه ی دقت در میان موانع دشوار و غیر ممکن مشغول شوید. شما قادر هستید در مود دشوار بازی به مسابقات پر چالش و بسیار دشوار بپردازید. آپدیت های جدیدی نیز به صورت کاملا رایگان برای تان در نظر گرفته شده است که مود New Extreme Caravan Challenge نیز از جمله ی آن هاست.

در برنامه ی پر طفدار تخته گاز اتومبیل های بی نظیری به نمایش گذاشته می شود که شما در این بازی تعدادی از برگزیده ها و بهترین ها را از میان آن ها مشاهده خواهید کرد.

ویژگی های اصلی بازی :

– رانندگی پر استرس و نیازمند دقت و تمرکز بالا به طوری می تواند ساعت ها شما را به چالش وا دارد

– شامل بخش گیم پلی نابودی کامل

– فیزیک حرکتی و تعلیقی واقع گرایانه و دینامیکی

– قابلیت انتخاب از میان دوربین های نمایش مختلف