Tony’s strong serves

یکی از بهترین بازی های اندروید به ساخته هاسگاوا تاکوجی برای شما ارائه شده است. این بازی هم بدون شک مانند بسیاری از بازی های ساخته شده به دست این نابغه بازی سازی یکی از جذاب ترین و زیبا ترین بازی های اندروید است و شما را تا مدتها سرگرم خواهد کرد. در این بازی زیبا شما باید سعی کنید تا با زمان بندی درست و البته با توجه به قدرت پرشی و آبشار هر بازیکن، در بهترین زمان سرویس خود را وارد زمین حریف کنید. هرچه بازیکن شما قدرت پرشی یا قدرت آبشار بالاتری داشته باشد، حریف را بیشتر به دردسر می اندازد و می توانید راحت تر به مراحل بعد بروید.

در این بازی جذاب و زیبا شما باید با قدرت تمام به سمت حریف ضربه بزنید و با عبور از هر مرحله، چندین سکه بدست می آورید. سکه های این بازی به ترتیب برنز، نقره و طلا هستند. شما می توانید وقتی این سکه ها به تعداد ۱۰ رسیدند، یک بازیکن جدید را برای تیم خود استخدام کنید. طبیعتا بازیکنی که در سکه های نقره ای یا طلایی نصیب شما می شود بهتر از بازیکنان سکه های برنزی خواهد بود. شما باید نهایت دقت و تمرکز را در این بازی به خرج دهید تا با کمترین تعداد ضربه از مراحل عبور کنید.

هر بازیکن شما در این بازی تنها یک بار فرصت ضربه زدن به توپ را دارد و اگر نتوانید پس از پایان نوبت تمام بازیکنان از سد حریف عبور کنید، باید مرحله را دوباره تکرار کنید. هرچه که به جلو تر می روید، نیاز به ضربات قوی تر و دقیق تر است تا حریفان را از پای در آورید.

ویژگی های اصلی بازی:

– دریافت پاداش پس از اتمام هر مرحله

– امکان استخدام بازیکنان جدید

– گیم پلی بسیار جذاب و زیبا

– کنترل های بسیار ساده

– شخصیت بسیار بامزه و دوست داشتنی