Tony does dynamite head

باز هم یکی از سری بازی های ساخته شده توسط هاسگاوا تاکوجی را در اختیار شما قرار داده ایم. در این بازی جذاب و زیبا شما باید در بهترین زمان ممکن، ضربه سر قدرتمندی را به سمت دروازه زده و دروازه بان را با توپ به داخل دروازه بفرستید. این بازی زیبا یکی از بهترین بازی های سبک آرکید است که برای شما ارائه شده. شما در این بازی چند بار فرصت دارید تا با دویدن به سمت توپ و پرش به موقع، با نهایت دقت ضربه خود را با سر به توپ وارد کرده و توپ را روانه دروازه کنید. این بازی زیبا با گیم پلی بسیار جذاب، مراحل متعدد و گرافیک بسیار ساده و زیبایی که دارد مدتها شما را سرگرم خواهد کرد.

در این بازی سه فاکتور بسیار مهم سرعت دویدن و میزان پرش و قدرت ضربه وجود دارند. شما با گذراندن هر مرحله می توانید با استفاده از امتیازات بدست آورده، قدرت خود را افزایش دهید تا ضربات مهلک تر و قدرتمند تری را به سمت دروازه روانه کنید. در این بازی شما تنها چند بار شانس خواهید داشت که به سمت دروازه ضربه بزنید، بنابراین نهایت دقت را در زدن ضربات به خرج دهید تا با کمترین تعداد ضربه، از مرحله عبور کنید. این بازی شامل مراحل مختلفی است که با عبور از هر مرحله، رقبای شما سر سخت تر می شوند و شما باید برای شکست دادن آنها خود را تقویت کنید.

این بازی شامل ۱۵ مرحله است. نحوه بازی بدین صورت است که بازیکن تیم شما، توپ را به هوا انداخته و شما باید با زمان بندی دقیق، به سمت جلو دویده و در بهترین زمان پرش کنید تا با قدرت بالایی به توپ ضربه بزنید و بیشترین ضربه را به دروازه بان وارد کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

– شخصیت بسیار بامزه

– امکان ارتقا مهارت ها پس از هر مرحله

– ۱۵ مرحله

– گیم پلی فوق العاده روان