Boom boom football

 برای اجرای این بازی به حداقل ۱ گیگابایت رم نیاز است.

یکی از بهترین بازی های فوتبال آمریکایی برای اندورید برای شما ارائه شده است. در این بازی پر تنش، تیم خود را بسازید، استراتژی خود را طراحی کنید و مهارت های خود را بالا ببرید تا تیم تان را به سمت افتخارات فوتبالی هدایت و رهبری کنید. شما باید در این بازی تیم فوتبال آمریکایی خود را تشکیل دهید. کارت های دارای بهترین بازیکنان را بگیرید و یک تیم رویایی تشکیل دهید تا در اوج قله فوتبال بایستید. در این بازی فوتبال، شما وظیفه مدیریت و مربیگری یک تیم را بر عهده خواهید داشت. کارت های بازیکنان منحصر به فرد را خرید و فروش کنید، هر کدام از این بازیکنان ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. می توانید برای تیم خود، یونیفرم هایی را با رنگ مورد علاقه تان انتخاب کنید. یک استراتژی هوشمندانه و منحصر به فرد طراحی کنید تا در مسابقات پیروز شده و بازیکنان را در زمین مسابقه کنترل نمایید. رقبای قدرتمند را شکست داده و رتبه تیم خود را بالا ببرید. تبدیل به قهرمان فوتبال شوید.

شانس و مهارت در لحظات ویژه این بازی با هم روبرو می شوند. با جمع کردن بیش از ۳۰۰ کارت فوتبالی، تیم خود را مدیریت کنید. شما در این بازی می توانید بهترین بازیکنان خود را تمرین داده و تقویت کنید تا زمین مسابقه را مال خود کنید. در نبرد های تن به تن فوق العاده جذاب، دشمنان خود را له کنید.

در این بازی ۵ درجه کارت مختلف از جمله طلایی، پلاتین و ستاره وجود دارد. مهارت های خود را در برابر برخی از بهترین تیم های این بازی ثابت کنید. در رویداد های خاص این بازی، در برابر بازیکنان واقعی مبارزه کنید و به افتخار دست پیدا نمایید.

ویژگی های اصلی بازی:

– بیش از ۳۰۰ بازیکن فوتبال

– ۵ درجه مختلف کارت

– تورنمنت های مختلف

– گرافیک رنگارنگ

– گیم پلی جذاب و زیبا